preskoči na sadržaj

Ekonomska škola Braća Radić

 > Projekti  > ERASMUS+  > eTwinning
Kako eTwinning integrirati u nastavi - mrežni modul

INTO THE EUROPEAN MARKET (I.T.E.M.)

Autor: Zlata Hrženjak, 13. 1. 2020.

O projektu

Trgovina, kreativnost i poduzetništvo idu zajedno. U nastojanju da se obogate prodajne aktivnosti provedene izvan škole, kreirali smo projekt u kojem će partnerske škole razmijeniti znanja, ideje i metode kako bi razvile strategije marketinga i prodajnih vještina.

Učenici trebaju biti uključeni u aktivnosti stvarnog svijeta rada. Ali želimo ići i dalje i ponuditi im mogućnost razmjene iskustava s VET twin školom, usavrše poduzetničke, inovacijske i komunikacijske vještine u suradničkom okruženju.

CILJEVI

  1. Produbiti marketinške i prodajne sadržaje korištenjem engleskog kao radnog jezika
  2. Podijeliti aktivnosti i iskustva, surađivati i učiti od drugih
  1. Upoznato marketinšku i prodajnu kulturu drugih zemaljas
  1. Omogućiti učenicima da obogate svoja znanja kroz suradnju
  1. Učenici će komunicirati na engleskom
  1. Ostvariti , promicati i usavršiti društvene, komunikacijske i radne vještine
  1. Razviti poduzetničke vještine kroz praksu

 

 

OČEKIVANI REZULTATI

 

Konačni proizvod svih grupa učenika je turistički informativni časošis s najboljim prodavaonicama u različitim sektorima u uključenim gradovima. Časopis može sadržavati i različite intervjue, fotografije, video materijale, izvješća, članke i ključne točke. Također bismo željeli ostvariti veze za prijavljivanje zajedničkog Erasmus+ projekta.

 








Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
 > Projekti  > ERASMUS+  > eTwinning
CMS za škole logo
Ekonomska škola Braća Radić / Vijenac kardinala A. Stepinca 11, HR-31400 Đakovo / ss-ekonomska-bracaradic-dj.skole.hr / ured@ss-ekonomska-bracaradic-dj.skole.hr
preskoči na navigaciju